Followers

DISCLAIMER

Goofs ini sebenarnya bahan tambah nilai untuk filem tu sendiri dan benda suka-suka di kalangan peminat filem. Goof / bloopers sebenarnya tipikal dalam mana-mana pembikinan termasuklah Hollywood. Harap penonton yang membaca tidak akan menilai kualiti dari sudut goof / bloopers kerana nilai sesebuah filem itu terletak pada kualiti cerita, lakonannya dan bla3.

Orang filem pula tak perlu risau, goof / bloopers filem anda akan didedahkan selepas semua filem habis tempoh wajib tayang. Dan, jika keuntungan filem anda RM11 juta, nilai tu tak akan menyusut jadi RM1 pun jikalau goof / bloopers anda didedahkan. Rasanya bertambah untung ada la kot sebab orang akan tonton di astrofirst ataupun DVD untuk make sure apa yang dikatakan tu betul atau tak.

Thursday, October 11, 2012

Hanya Aku Cinta Kau Seorang (2012)

1. Syot jauh menunjukkan Mukhlis menghadap ke arah pengantin dan kepalanya berpaling ke arah Murni. Tapi, tukar je syot, badan dan kaki Mukhlis menghadap kea rah Murni pula tiba tiba. 

2. Tiga gelas di hadapan tetiba menjadi dua saja selepas tukar syot. 

3. Rambut atas bahu kanan Murni hilang selepas tukar syot. 

4. Remote control yang ada di tengah meja, atas majalah tetiba berada di tepi sebelum Murni letak beg tangan atas meja. 

5. Lengan Mukhlis tetiba berada atas meja selepas tukar syot. 

6. Beg Murni yang dibaling jatuh dalam keadaan berbaring atas meja. Tapi, masa Mukhlis nak kejar Murni, beg itu berada dalam keadaan menegak. 

7. Topi di tangan yang tegak tetiba dalam keadaan berbaring. 

8. Posisi jari berubah between syot. 

9. Tangan Iqwal yang ada kat dada tetiba ada kat tanah tetiba selepas tukar syot. 

10. Tangan di kepala Murni tetiba ada kat bahu.

No comments: