Followers

DISCLAIMER

Goofs ini sebenarnya bahan tambah nilai untuk filem tu sendiri dan benda suka-suka di kalangan peminat filem. Goof / bloopers sebenarnya tipikal dalam mana-mana pembikinan termasuklah Hollywood. Harap penonton yang membaca tidak akan menilai kualiti dari sudut goof / bloopers kerana nilai sesebuah filem itu terletak pada kualiti cerita, lakonannya dan bla3.

Orang filem pula tak perlu risau, goof / bloopers filem anda akan didedahkan selepas semua filem habis tempoh wajib tayang. Dan, jika keuntungan filem anda RM11 juta, nilai tu tak akan menyusut jadi RM1 pun jikalau goof / bloopers anda didedahkan. Rasanya bertambah untung ada la kot sebab orang akan tonton di astrofirst ataupun DVD untuk make sure apa yang dikatakan tu betul atau tak.

Friday, June 17, 2011

Penunggu Istana (2011)


Semasa Mus dan Fira ketakutan selepas Sara lari menjerit naik ke tingkat atas istana sewaktu mereka bertiga mencari Amar, perhatikan di sebelah kanan rakaman, akan ada bayang kepala tersembol keluar sebelum bersembunyi di sebalik dinding kembali. Gelagatnya seperti mengarahkan sesuatu kepada Mus dan Fira.

3 comments:

Rollo De Pelicula said...

hahahaha
kantoi jua akhirnya

saya_arief said...

memang xbest langsung citer tu.
menyesal donload.

Izzat Yusof said...

haha kepala terjulur siap pandang kamera tu..hihih