Followers

DISCLAIMER

Goofs ini sebenarnya bahan tambah nilai untuk filem tu sendiri dan benda suka-suka di kalangan peminat filem. Goof / bloopers sebenarnya tipikal dalam mana-mana pembikinan termasuklah Hollywood. Harap penonton yang membaca tidak akan menilai kualiti dari sudut goof / bloopers kerana nilai sesebuah filem itu terletak pada kualiti cerita, lakonannya dan bla3.

Orang filem pula tak perlu risau, goof / bloopers filem anda akan didedahkan selepas semua filem habis tempoh wajib tayang. Dan, jika keuntungan filem anda RM11 juta, nilai tu tak akan menyusut jadi RM1 pun jikalau goof / bloopers anda didedahkan. Rasanya bertambah untung ada la kot sebab orang akan tonton di astrofirst ataupun DVD untuk make sure apa yang dikatakan tu betul atau tak.

Wednesday, January 19, 2011

Aku Masih Dara (2010)

1. Beg pink yang pada awal babak berada betul-betul di tepi meja tiba tiba berada ketengah sedikit tanpa dipegang sesiapa.

2. Selepas private party, dapat dilihat pasangan yang tidur di atas lantai pada awal babak. Selimut melitupi punggung lelaki dan ada tiga baju dalam pink di sebelahnya (gambar atas). Namun, selepas Alisya bangun dan tersedar yang dia sudah hilang dara, dapat dilihat selimut yang melitupi punggung lelaki tadi tiba tiba terangkat sedikit ke atas menampakkan seluar pendeknya (gambar bawah). Kedudukan pakaian dalam pink itu juga berubah (dari tiga helai menjadi empat). Perhatikan juga pakaian dalam putih yang berkedudukan berbeza dalam dua babak.

3. Sewaktu Zack tarik tangan Sofea, sikunya berada di bawah. Namun, lepas saja Zack lepaskan tangan Sofea, sikunya berada di atas kepala kerusi.

4. Firdaus ditikam oleh Zack di perut. Namun, tiba tiba saja tangannya berbalut semasa babak di mesjid tidak berapa lama selepas itu.

10 comments:

tomatokering said...

oppss . tu la pelik nape tgn die plak berbalut . huhuh

nur maisarah said...

fuyooo. baru tawuu. cmni tak nak tengok laa. cm tak best je. huhu

SN said...

cter mcm ni buat rosak budak je..aish

Erin said...

lg 1 yg ngarut,lepas private party tu alisya trus ajak kwn dia g jmpa kwn dia kt cameron tu..kt umah firdaus..sbb dh gelabah ilang dara and trus fikir dia takut ngandung.ada 1 dialog alisya dia kata dia dh lewat dtg period...aiiii...takkan ler bru *** esoknyer dh bole jd kot...huuhhuhu...citer ni mmg tah pa pe...

X said...

hahaha.. x vole velah aq bace..

♥ ieRa ♥ said...

ade gak spoil nyer ek..hehehe

Aesya Zealous said...

FUH SEB BAIK XDE ATI NAK TGK

Anonymous said...

yang berbalut tangan 2 mmg agak ketara la.. sbb aku pun xphm. kena tikam kat perut, tp tangan yang berbalut?? kenapa plak kan,,

King Of Single said...

taw xpe...xlogik tol r minah tu terus mbush umah firdaus ble xdtg period..baru kene kot..dah die gak yg rela g kelab xde dara.padan la muke..n part last tu mmg xleh blah...haihh tah ape2

rionix said...

yg tgn berbalut tu mmg tahpape.. haha.. ak pun heran asal tangan yg berbalut.
da jelas sgt2