Followers

DISCLAIMER

Goofs ini sebenarnya bahan tambah nilai untuk filem tu sendiri dan benda suka-suka di kalangan peminat filem. Goof / bloopers sebenarnya tipikal dalam mana-mana pembikinan termasuklah Hollywood. Harap penonton yang membaca tidak akan menilai kualiti dari sudut goof / bloopers kerana nilai sesebuah filem itu terletak pada kualiti cerita, lakonannya dan bla3.

Orang filem pula tak perlu risau, goof / bloopers filem anda akan didedahkan selepas semua filem habis tempoh wajib tayang. Dan, jika keuntungan filem anda RM11 juta, nilai tu tak akan menyusut jadi RM1 pun jikalau goof / bloopers anda didedahkan. Rasanya bertambah untung ada la kot sebab orang akan tonton di astrofirst ataupun DVD untuk make sure apa yang dikatakan tu betul atau tak.

Monday, June 11, 2012

Ghost Rider: Spirit Of Vengeance (2012)

pandai teka pemenang EURO 2012? jom tgk sini - http://is.gd/lsBCfN
haram makan telur PENYU? jom tgk sini - http://is.gd/2aELrv
korang peminat ANTHONY NELLY? jom tgk sini - http://is.gd/P6ofe4
mahu HADIAH? jom tgk sini - http://is.gd/AKPASU


1. Johnny Blaze lempar begnya di sebelah kanan motor. Namun, masa dia buka kain yang melitupi motornya, beg tadi berada di sebelah kiri motor. 

2. Lepas si paderi tu sepak, tetiba jer beg tu ada kat depan Johnny Blaze walaupun dia tak ambil pun beg tu dari belakang. 

3. Posisi gambar tetiba jer berubah posisi tanpa sesiapa pun gerakkan. 

4. Kedudukan bantal berbeza between syot. 

5. Masa Danny jerit, handphone tu dibaling jauh jugak lah. Tapi, bila Danny jatuh je, handphone tu kat sebelah dia je pun. 

6. TRIVIA: Malah, jika dilihat kepada syot Danny pengsan tu, korang akan perasan yang Danny sebenarnya tak jerit dan jatuh di tempat sama. Lihat pada bayang. Masa jerit, bayang menghala kea rah belakang Danny. Masa Danny jatuh, bayang menghala ke depan Danny. Danny hanya duduk dan rebah. Bagaimana bayang boleh berganjak sebegitu banyak dalam beberapa saat? 

7. Handphone yang kat dalam mulut tu tiba tiba saja berubah sisi walaupun tak ada siapa pun ubah. 

8. Masa awal awal tu, hanya tangan Jonny Blaze yang berada di dada Moreau. Tapi, tiba tiba je dalam syot seterusnya, tangan Moreau berada di belakang Johnny Blaze. 

9. Tangan Moreau dah berada di bahu Johnny Blaze. Tukar je syot, Johnny Blaze baru je nak letak tangannya semula di bahu Johnny Blaze. 

10. Api yang marak tiba tiba hilang.

1 comment:

cweet pinky said...

hahahah ~ memang teliti la