Followers

DISCLAIMER

Goofs ini sebenarnya bahan tambah nilai untuk filem tu sendiri dan benda suka-suka di kalangan peminat filem. Goof / bloopers sebenarnya tipikal dalam mana-mana pembikinan termasuklah Hollywood. Harap penonton yang membaca tidak akan menilai kualiti dari sudut goof / bloopers kerana nilai sesebuah filem itu terletak pada kualiti cerita, lakonannya dan bla3.

Orang filem pula tak perlu risau, goof / bloopers filem anda akan didedahkan selepas semua filem habis tempoh wajib tayang. Dan, jika keuntungan filem anda RM11 juta, nilai tu tak akan menyusut jadi RM1 pun jikalau goof / bloopers anda didedahkan. Rasanya bertambah untung ada la kot sebab orang akan tonton di astrofirst ataupun DVD untuk make sure apa yang dikatakan tu betul atau tak.

Monday, December 6, 2010

Syurga Cinta (2009)

Syurga Cinta, pilihan sempena Awal Muharram 1432H...

Dua rantai di leher Irham berubah posisi secara tiba-tiba. Merujuk gambar atas, satunya yang tali hitam (anak panah hitam) yang berada di dalam bajunya dan satu lagi rantai berada di luar bajunya (anak panah merah). Rantai anak panah hitam di sebelah kiri tiba-tiba berada di luar baju dan rantai anak panah merah di bahagian kiri tiba-tiba berada di dalam baju (gambar bawah).

Di belakang Syuhada ada 3 budak extra yang kononnya sedang membaiki kereta kawalan jauh sedang duduk. Namun, dalam close-up, anda akan nampak ada dua orang sedang berdiri sebelum mereka hilang tiba-tiba. Siapakah yang berdiri itu?

1 comment:

waden said...

cerita ni aku layan muka syuhada je..comel pelakon ni.apa ntah nama dia..