Followers

DISCLAIMER

Goofs ini sebenarnya bahan tambah nilai untuk filem tu sendiri dan benda suka-suka di kalangan peminat filem. Goof / bloopers sebenarnya tipikal dalam mana-mana pembikinan termasuklah Hollywood. Harap penonton yang membaca tidak akan menilai kualiti dari sudut goof / bloopers kerana nilai sesebuah filem itu terletak pada kualiti cerita, lakonannya dan bla3.

Orang filem pula tak perlu risau, goof / bloopers filem anda akan didedahkan selepas semua filem habis tempoh wajib tayang. Dan, jika keuntungan filem anda RM11 juta, nilai tu tak akan menyusut jadi RM1 pun jikalau goof / bloopers anda didedahkan. Rasanya bertambah untung ada la kot sebab orang akan tonton di astrofirst ataupun DVD untuk make sure apa yang dikatakan tu betul atau tak.

Tuesday, December 15, 2009

Twilight (2008)


Twilight pulak kali ni. Sungguh payah gak nak cari point2 mistake dalam filem pertama dalam trilogi nih. Papepon, aku jumpe satu. Ni dia...

Pasti korang ingat scene ni. Scene Bella ngn Edward kat rumah tanaman ni. Perhatikan (1). Ada dua orang wanita berjalan2 di hadapan pasangan ni. Kiri dan kanan. Perhatikann dalam (2) wanita kat sebelah kanan tak pakai topi. Bila Bella nak terjatuh, syot ditukar dan jadi (3). Dalam (3). Wanita yang kat sebelah kanan tetiba jer pakai penutup kpala..

tu je..

1 comment:

Anonymous said...

ada satu lg...scene mase Bella duk meja ramai2 kt sekolah...ada dak laki pompuan sume tu (time sape dak laki tu snap pic Bella konon nk buh paper ape tah)...tgn Bella jap lipat..pastu next shot tgn kt bwh kot..ingt2 lupe tp pasan x sama gak..sorila nama watak fail hehe