Followers

DISCLAIMER

Goofs ini sebenarnya bahan tambah nilai untuk filem tu sendiri dan benda suka-suka di kalangan peminat filem. Goof / bloopers sebenarnya tipikal dalam mana-mana pembikinan termasuklah Hollywood. Harap penonton yang membaca tidak akan menilai kualiti dari sudut goof / bloopers kerana nilai sesebuah filem itu terletak pada kualiti cerita, lakonannya dan bla3.

Orang filem pula tak perlu risau, goof / bloopers filem anda akan didedahkan selepas semua filem habis tempoh wajib tayang. Dan, jika keuntungan filem anda RM11 juta, nilai tu tak akan menyusut jadi RM1 pun jikalau goof / bloopers anda didedahkan. Rasanya bertambah untung ada la kot sebab orang akan tonton di astrofirst ataupun DVD untuk make sure apa yang dikatakan tu betul atau tak.

Wednesday, December 2, 2009

Evolusi: KL Drift (2008)


Disebabkn filem KL Drift ni banyak frame bergerak, so aku rasa x banyak sangat mistake. Yang besarnyer, ni na.. dalam scne terakhir filem ni. Watak Farid Kamil ni dilanggar oleh kreta Aaron, stunt double (maybe), bergolek naik dan sayap kat belakang kereta tu patah. Lihat (2) dan (3). Untuk better lagi, tengok sndri yer. Tapi, dalam (2) dan (3), korang perasan yang dalam (3), sayap tu dah naik sikit sbb dihempap lutut. Then, Aaron ni brek. Dan syot jauh kete Aaron dapati yang wing tu dah kembali semula... patah tumbuh hilang berganti... ahaha.. apekah?

1 comment:

♥♥relyza♥♥ said...

hehehe
yg tu dah perasan lama dah..
dlm film baru ni lg byk silap yg depa tak pasan sgt..